::LabeLS::

Tuesday, September 23, 2014

:: NObuTa Wa ProDuCe _ 2005 ::

Assalamualaikum!

Ohaiyooo!!

tetiba!

Cerita ni kan kalau nak ditranslatekan dalam bahasa melayu memang la menakutkan.
so tayah lah aku translate kan. haha!

ni pun cerita dari manga.. orang jepun mang suka adaptasi manga gamaknya

pelakon dia heroin nya yang aku minat! dan hero nya bekas scandal aku!
hahahhahaha *berangan pleasssseee*


NOBUTA WO PRODUCE



cerita ni takde pasal cintan cintun sangat, ada tapi sikit jek
ia lebih kepada persahabatan
tak delah besh cerita dia, bongoks je lebih
tapi nasib laaa aku minat perempuan tu.. nak nak lagi bekas scandal berlakon
lagila nak tengok walau cerita mengarut gila pon


kisah dia pasal pelajar sekolah menengah
(lau tak salah aku... sebab aku tak dapat nak bezakan sekolah sekolah kat jepun ni, ada menengah rendah la, ada menengah la, ada tinggi la... pening arrr)

oh ya, first time jugaklah tengok cerita golongan sederhana
selalunya kan dorang suka buat golongan kaya kaya tak suka kawan golongan miskin
dalam ni, cuma ada golongan sederhana je


si hero ni Shuji Kiritani (Kazuya Kamenashi) sangat disukai oleh rakan sekolah dia,
tak kira dari kelas mana semua kenal and suka dia sebab dia ni baik, suka tolong orang, tak pernah marah... kira baik sangat la
nak nak lagi kawan sekelas sendiri memang senang sangat dengan dia
dipendekkan cerita ada seorang lagi hero Akira Kusano (Tomohisa Yamashita)
nak sangat berkawan dgn Shuji ni, tapi Shuji memang tak suka dia sebab perangai dia yang super annoying tu.... aku pon tak paham kenapa perangai Akira macam tu
aku tak suka jugak sebab dia macam mabuk sepanjang masa...
macam tak betul pon ye jugak. kompius betul.




dan dipendekkan lagi cerita ada budak baru masuk sekolah ni
Nobuko Kotani (Horikita Maki), banyak banyak insiden tetiba dia jadi baik dengan dua lelaki tu...
dan dorang ambil kata sepakat nak ubahkan si Kotani ni daripada Nobuta
(maksudnya: Khinzir Hutan) kepada seorang gadis cantik dan perfect macam yamato nandeshiko gittewww
sebab Kotani jenis tak suka bergaul dengan orang... tak ada kawan...
tak pandai melawan... hidup dalam dunia dia dan tak pandai berhias




sejak dari itu dorang rancang macam macam untuk ubah Kotani,
banyak la cerita suka duka dorang bertiga masa ni... sampaikan si akira ni taruh hati pada Kotani... si Shuji tu aku tak paham dia suka ke tidak... kadang nampak macam suka n kadang nampak macam tak....
si penjahat! dah agak dah... dari awal pon dah boleh tahu
perempuan yang aku tak suka.... jadi makwe kazuya T.T (TODA ERIKA)

so cerita ni banyak la pasal persahabatan mereka
dari langsung tak kenal- dah kenal menyampah - kenal makin akrab - adakan misi dan persahabatan makin akrab sehingga tak leh berpisah....


kalau nak tahu apa maksud aku and berjaya tak dorang ubah Kotani
korang kenalah tengok cerita dia
tak de lah besh mana cuma okeyla.....
untuk tontonan ringan2 takde emo2 tak semakkan kepala otak

aku layan sebab horikita n kazuya je. hahahaha


Horikita Maki... KAWAIIII!!


0 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

::MeReKA yANg MenGikuTi::