::LabeLS::

Wednesday, August 03, 2011

::BidaDARi BowanAvisTa:: by Farahnina Zulfar


sayang dan cintanya pada Amir tidak pernah berubah. 
tapi entah mengapa ada getar lain apabila terpandang Razlan. suka atau cinta perasaan yang sukar digambarkan. Razlan datang membawa kisah cinta yang didambakan sedang kasihnya pada Amir semakin mendalam. sedang Amir memendam rasa dan melukai hati Sara dalam diam. cinta pandang pertama pada Nicole mengubah rasa. Nicole wanita idaman, sedang Sara wanita pilihan.

sukarnya meneka rasa. cinta atau mainan perasaan. diturut rasa ada yang terluka. namun, cinta Sara dan Amir bagai mengundang duka.



masa mula-mula baca ni, depan dia boleh tahan, tidak begitu memboringkan macam sesetengah novel lain masa cerita pengenalan. dan bila dah sampai tengah memang aku sangat lah tidak bersabar lagi untuk menghabiskan pembacaan. baca laju-laju sampai takleh nak catch up feeling. tapi to tell u olls da truth memang lah cerita ni sangat best! terbaek dari ladang okeh! tak sia-sia baca lah, tak habiskan tenaga dan masa, citer dia sangat best. aku paling suka jika Nicole dan Amir bercinta, perbuatan Sara terlalu melukakan, sepatutnya dia tidak diberi kemaafan lagi! dah kawen dengan laki lain tapi mengatal tidur dengan laki lain, harus rejam sampai mati je pempuan macam tuh! huh! emo pulak~ tapi ending dia agak boleh tahan lah... aku andai kan mereka dapat bersama. kedatangan semula Sara tulah yang sangat tidak best bila Nicole dah mula berubah untuk menerima Dayang dan Amir. Dah dia buat salah dia nak salah kan Amir dan Nicole pulak.isk!! geram okeh!

aku bagi empat bintang untuk novel ni bersama 88%. memang bes. mula-mula baca aku ingat bidadari ni hantu tau. hantu yang wujud disiang hari. memang cara dia cerita banyak yang buat aku fikir bidadari yang dimaksudkan adalah hantu. peliks sangat cara dia manalah aku tak fikir macam tu, kalau korang baca pun mesti korang ingat bidadari yang disebut tu hantu. hahaahaha! okeh aku sarankan korang membacanya walau novel dia macam susah dah nak cari sekarang ni. ngee~~

2 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

Unknown said...

err... walaupun tidak paham maksudnya tapi... sama sama ^_^

::MeReKA yANg MenGikuTi::