::LabeLS::

Thursday, August 04, 2011

::KL-LonDoN:: by Ahadiat Akashah

kalau dah tengok nama penulis pon orang dah tau citer dia macam manakan? walaupun cover buku sangatlah buruk tapi citer memang agak mantop. ada semua rasa suka duka geram sakit hati bahagia...


citer dia best walau tak mantop... perghhh benci giler aku dengan perempuan bekas kekasih Teddi tuh, rasa nak bunuh kerat 18 tauk (buang) dalam laut! buleh? dah ternoda barulah terhegeh-hegeh nak cari Teddi! tapi memang aku suka gaya penceritaan nya. cerita AA ni memang aku salute habis, walau ending kebanyakkannya bengong tapi aku memang sangat suka jalan penceritaan dia bila dia garapkan sesuatu watak. aku memang tensi kot bila baca Teddi balik pada kekasih lama dia, melampau sungguh! rasa Olive tak patut terima Teddi... lelaki bodoh macam tu tak perlulah dibuat pakwe! haiishh... tapi yelah kan manusia mana tak pernah buat silap. dari kesilapan kita belajar. dan aku sangat sangat lah suka endingnya!!! terbaeeekkk!!!


aku bagi 3 1/2 bintang dengan 78%... disarankan untuk dibaca! ^_^






Irina... dari KL ke London aku mengejarmu
Irina... setiap saat aku merinduimu
Irina... please say you love me to0!

1 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

::MeReKA yANg MenGikuTi::