::LabeLS::

Sunday, May 22, 2011

::BudaK mOmoK 2:: by Ahadiat Akashah

korang pernah baca Budak Momok satu?? ni sambungan kisah dia Budak Momok dua. dulu aku ada baca gak la Budak Momok satu tu, tapi buku tuh dah ilang. tu buku big brother aku. so, tak dapatlah aku buat review n komentar sal citer tu. ta pelah nanti egat mau beli Budak Momok full episode. senang!

klah komentar aku, citer ni boleh tahan, walau pun kurang kelakar dari dulu rasanya. tapi oklah, satu novel yang ringkas dan senang kite nk catch up..org kata bahan bacaan yg ringan, ta sarat sangat. lebih kurang cenggitu lah. lau saper yg baca mesti da tau kan,  ni citer sal seorang momok yang bergelar WIDURI kununnya, cuba menakutkan Faisal sbb Faisal ni boyer darat n sangat nakal. so,mesti lah ada org yg ta puas aty kan?

boleh tahan lah, aku kurang minat citer dia ni sebab Widuri tu akhirnya tinggalkan Faisal pasal si Marissa tuh, alah terasa bengap jerk citer nukilan ahadiat ni, dun like! ahadiat mang suka buat citer sengal cenggitu, suka bg orang ta puas aty n skit hati.

aku bg 50% dengan 2 bintang.


---------------------------------------------------------------------------------------------------

::sinopsis::  Jatuh cinta? Biar Benar! Dahla tu dengan Widuri pulak tu. Kali ini Faisal betul-betul tersepit, betul ke ada momok atau budak-budak nakal menyamar jadi momok! Kalau betul momok wujud, ini bererti... Widuri pun wujud! MAK!!





2 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

Anonymous said...

MMG RASE BIASA JER BILER BC CITER NEH..TAK SUSPEN LGSUNG.KEBANYAKKAN JLN CITER DH DPT DITEKA.APEPUN..AHADIAT U TTP PENGKARYA TERBAEK.

Unknown said...

ha'ah citer ni paling hampeh yg pernah AA buat.. tp AA memanglah yg terbaek

::MeReKA yANg MenGikuTi::