::LabeLS::

Wednesday, August 03, 2011

::MaWaR:: by Nass Alina Noah


MAWAR dilanda dilema. sikap ibu dan kakak tiri sering menyusahkannya. dalam pada itu, terpaksa pula Mawar menerima perkahwinan yang telah dirancang oleh arwah abahnya dan Datin Maznah. dia tidak dapat menerima status sebagai seorang isteri kerana usianya yang masih muda.

dia punya cita-cita yang tinggi menggunung dan baginya status sebagai seorang isteri akan menjadi tembok penghalang untuk mengejar cita-cita. lantaran itu, perkahwinan Mawar dan Johari hanya pada nama.

Johari, anak yang taat pada permintaan ibunya. dia berazam untuk mencintai isterinya dan memberi peluang kepada Mawar mengejar cita-citanya. namun, dapatkah Johari menawan hati Mawar dan mematuhi pelbagai syarat yang dikenakan oleh Mawar?


Yeahhh! another NAN novel!! hoh dah boleh jadi kipas-susah-mati NAN gamaknyer kalau cenggini... hakhakhak. aku memang lah sangat berminat hasil tulisan dia. tak boleh nak kata apa dah. dan boleh diagak dari empat-empat novel dia yang aku dah baca yang aku tau dia ni berasal dari Kelantan. semua novel dia pasal kelantan. hakhakhak. hebak mu hebak!! ouhh itu terengganu bukan kelantan. wakakka!! jangan tiru ajaran sesat dari aku tau tau tau!!

okeh berhenti melalut aku nak citer sal novel yang diberi tajuk MAWAR... jalan citer memang lah sangat best tak hengat! tapi ending... sori to say hampeh! pes time ni aku baca novel dia ending hampeh... tak pernah terjadi lagilah setakat ni.huahuahua. dari depan sampaila nak satu je lagi ke bab yang terakhir memang lah sangat best bangat. walau agak kegeraman la aku baca citer dia sebab si Mawar ni sangat lah bongoks! ego! dan lelaki itu sangatlah dayus!! ending last... ouhh tak sanggup nak baca dah. kalau dia buat ending Mawar sanggup tunggu hingga ke akhirnya aku akan bagi 4 bintang kot! tapi disebabkan ending dia tak bestm watak hero dan heroin sangatlah bongoks! maka aku bagi 3 bintang aja dengan 70 peratus. bolehlah tahan. aku komen cenggini sebab aku tau NAN boleh buat yang lagi bagus kerana novel dia yang aku baca semua bes-bes.

agak disarankan untuk dibaca ^_^ tapi harap bertabah kerana endingnya mengecewakan.

4 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

Fesa Mina said...

dia memang org kelantan... my muM.... orang KUTAN...

Unknown said...

::apitsa::

kanzz?? dah agak dah sebab novel dia asik berkisar pasal Kelantan ja pon. ermmm KUTAN?? kuantan dan kelantan kah??? hakhakhak....

Unknown said...

Ada xx novel ni sPA2 NK JUAL SYA NAK SNGT

Unknown said...

::shindorea::

try cari kat mph. mungkin ada.

::MeReKA yANg MenGikuTi::