::LabeLS::

Saturday, December 31, 2011

::CokE anD SunDAe:: by Ilya Abdullah


sinopsis:: 


Boleh ke Miss Coke yang gagah perkasa berjumpa dengan Mr. Right yang lebih kuat daripada pujaan hatinya, The Rock? Ada ke Mr.Rightnya tu? Bunyi macam pelik je...

Mr. Sundae pula dok pendam perasaan pada Miss Coke. Nak luahkan perasaannya pada Miss Coke? Hmmm... sampai kiamat la jawabnya.

Tetapi kalau Miss Coke dan Mr. Sundae bertembung...mesti nak perang mulut, mesti nak bergaduh. Kalah anjing dan kucing!


Sebabnya Mr. Sundae ni bukan jenis mat jiwang karat. Kaedah dia nak mengurat Miss Coke adalah melalui kata-katanya yang pedas lagi berbisa! Yang Miss Coke ni pula slow nauzubillah! Satu dunia dah tahu yang Mr. Sundae ni ada hati pada dia. Tapi dia ni aje yang tak perasan.
Sedap ke rasanya kalau coke bercampur dengan sundae? hehehe... bacalah coke and sundae untuk mengetahui kesudahannya.

----------------------------------------------------------------


bagi aku...citer dia tak best. ramai senanya orang minat cerita ni dan rata2 memang kata citer ni best sesangat! tapi entahla, bagi aku tak. maybe sebab tak kena dengan jiwa aku yang lebih suka cerita cerita adventure. bagi aku cerita macam ni dah biasa sangat orang buat, jalan cerita yang terlalu biasa dan sudah boleh dijangka apa akan berlaku seterusnya samalah macam korang dah boleh jangka apa endingnya kan? agak membosankan kerana hero dan heroin asyik nak bergaduh aja, pantang jumpa.

so, aku bagi 2 bintang dengan 50 peratusan. peace stay cute! ^_^V

1 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

Anonymous said...

baca sambungan cerita ni. Coke & Sundae II. Jalan cerita novel yang kedua ni memang best.

::MeReKA yANg MenGikuTi::