::LabeLS::

Tuesday, April 05, 2011

::BeL0g HaPeR nIEYh??!!::





aiyaaarkkk... tanpa ku sedari belog ku yang dahulunya belog untuk berkongsi citer mengenai novel telah bertukar menjadi belog rojak dgn adanya contest2 terbabit....
muahahahahha!!
aku jadi giler join contest da skrg ni tersampuk dgn kawan aku nan sorang tuh esarli budak baik. akibat dia rajin ta hengat meletakkan nama aku lam contest nyer aku pun rajin nk meninggal mengikuti jejak langkahnya... bravo tu me!

okeylah kalo itu macam keadaannya aku dgn sukacitanya mengisytiharkan harini bahawa belog ku ini sudah menjadi belog untuk "komentar novel" dan "join contest aka GA"
so, dgn ini muga2 aku dapatlah menang beberapa contest yg aku telah ikuti....

so, kenkawan! jom lah hekot aku menyertai GA2 yang adooo ni sesambil mengkomen novel2 yang aku publishkan di sini...

jom3...





penambah perisa:: korang join tau, ti menang adiah kongsi dgn aku... hik3

0 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

::MeReKA yANg MenGikuTi::