::LabeLS::

Monday, July 26, 2010

::seLamaT penGAntIn BarU istERikU:: by Nass Alina Noah

Neyh satu lagi hasil nukilan Nass Alina Noah yang aku suka jugak... pada permulaan citer tu memang agak bowink...boleh dikatakan bowink giler r... hak3 sebab macam tak tercapai di akal ku gitu... yelah dia kan suka buat citer pelik2... then part mula dah start best bila dia jadik anak angkat satu keluarga ni (keluarga Addam)... walau citer dia kureng masuk akal (sbb cara dia treat adik angkat dia tu mcm xlogik smpai ikat kat pokok semalam la) tp aku sudah boleh menerima sikit demi sikit sehinggalah terbitnya perasaan cinta antara Qisti dan Addam... tang situ mang da mula bes...aku pon makin teruja membaca... so lastly bolehla dikatakan ending dia boleh tahan sblm ending yg ptama tu aku mang xleh timer...aahhahaha... n keseluruhan citer dia pon leh tahan... aku bg 3 bintang....
citer ni aku bolehla sarankan kat korang tok baca tp harap bersabar sebab depan dia agak membosankan, aku tahu memang susah nak buat permulaan citer sbb aku juga sedang cuba mengarang skrg... bila da tengah tu bes sangat... xsia-sia aku habiskan duit untuk novel yang tebal melebihi kamus dewan bahasa dan pustaka mahupun oxford itu hahahahha!!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sinopsis:: Atas dasar cinta, Addam dan Qisti kahwin lari di Siam. Belum pun sempat mengecapi hidup sebagai suami dan isteri, Jeneral Malik membongkar status sebenar Qisti kepada Addam.Kehidupan Addam mula kucar-kacir apabila ibunya, Maria mendesak dia mengahwini Mellyna. Dalam masa yang sama, Qisti juga merelakan perkahwinan Addam dengan Mellyna. Addam tersepit di antara cintanya yang masih membara terhadap Qisti dan status sebenar Qisti. Dengan hati yang separuh rela, Addam memilih Qhusyairi untuk dijodohkan dengan Qisti.
Bahagiakah Addam dan Qisti melayari kehidupan masing-masing bersama insan yang tidak dicintai?



0 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

::MeReKA yANg MenGikuTi::