::LabeLS::

Saturday, October 16, 2010

:: Yun SunmIEy NataLie:: by Ruhani Mat Dani

Sebuah buku lama, tajaan syarikat fajar kalau tak salah... novel ni aku no comment~~ boleh cenggitu?? sebab aku tak ada apa nak komen coz aku tak minat. Jalan citernya ok cuma aku tak suka ending dia.... dan... entahhlah sukar tok aku nyatakan (cewah2 kunun!) tp truely this novel mang tak kena dengan jiwa aku... korang nak tau silalah baca sendiri.


Aku bagi 2 bintang dengan 42% untuk jalan ceritanya. Sorry~~



-------------------------------------------------------------- 

sinopsis:: Dari blok Seruling, Rebana, Kompang, Gendang, dan Kecapi semuanya kenal dengan budak perempuan tu! Sesak nafas nak sebut nama dia! Timun kata kalah wajah Siti Nurhaliza! Mempelam pulak kata klon Miss Universe! Pisang tu aje belum kata apa-apa.



_

0 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

::MeReKA yANg MenGikuTi::