::LabeLS::

Wednesday, October 27, 2010

::ROmeO Vs JuLieT:: by Nass Alina Noah

YESSS!! akhirnya aku berjaya beli novel2 penulis kegemaran aku neyh.... yg suka buat cerita diluar jangkaan.... dan aku jugak dh berjaya abeskan membacanya, tertahan2 aku utk habiskannya sbb aku baca waktu dlm tren aja, so xdelah busan dan buang masa.... itu sbb aku tpaksa sabarkan diri aku tok tau kesudahannya, walaupun aku rasa macam nk terus baca page las dia....hahahahha!!


Akhirnya tak sia2 aku tahankan diri....citer dia memang bes! walaupun aku agak sakit aty kat hero n heroin dia tuh! asik nk gaduh tak hengat donia! haisshhhh~~ Nass Alina sangat suka buat cerita tentang pasangan ego... tp alhamdulillah bes2 hik3... aku suka endingnya dan aku suka watak Romeo....OMG! sungguh hensem (yg aku bayangkan lah), romantik (kadang2) dan wajahnya sentiasa tenang.... i luv it!
Memang tak rugi lah beli citer dia neyh... coz sama besnya dgn citer2 sebelum ni (Takkan Berhenti Mencintaimu dan Selamat Pengantin Baru Isteriku)


Aku sangat suka percintaan mereka, sama2 pendam perasaan tp sbnrnya sangat tidak tertahan2 cuma keganasan tuh aku kurang suka.... percintaan mereka ni mengingatkan aku pada sebuah filem jepun HanaYori Dango... sama2 ego dlm luahkan perasaan. Dan nama2 watak nyer sangat lawak! aku rasa penulis xmau susah2 pk panjang dan menyenangkan utk diingati....Meow2, Jaywai....adesss tp keseluruhan bes, thumb sup to Nass Alina Noah~~


Aku bagi 4 bintang dengan peratusan 89%.... hehehehehe coz aku mang suka citer2 yg tak masuk diakal neyh dan jugak aku suka cara dia garapkan watak lelaki romantik itu, sempurna! bukan senang seorang ppuan nk garapkan watak seorang lelaki sehingga membuat jantung pembacanya bgetar, dan kalau dia buat kisah romantik kadang2 kita rasa sgt2 bahgia dan jiwa bgetar sbb romantik dia kadang2 jerk, tu yg buat penulisannya tak bowink! So, bacalah!


--------------------------------------------------------------------------------

sinopsis:: rasanya tak perlu aku tulis sbb aku dh sertakan sinopsis dgn gambarnya....


6 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

jasjamal said...

set novel nieh ada dlm barisan novel yg bertimbun, tapi xpenah bace =P sbbkan bace komen kat sini, membuak2 perasaan nak bace =D

Unknown said...

hik hik... tengss sudi meriview seme novel2 kat sini. ni pendapat saye je, lain orang lain citarasa ^_^

Hakim yusof said...

akak..saya minat sangat novel nih :'( tapi saya hanya ada novel err,excuse me jee :'( tu pun saya jumpa dalam almari ibu saya..saya nak sangat tahu sambungan dia..akak beli dkt mana ehh?? novel2 lama cm ni?? boleh bgi tahu?

Unknown said...

::LuQman Lutfie::

tengok dekat MPH Midvel. ada kat situ buku lama Nass Alina

Lime ^^ said...

nak sgt carik series romeo vs juliet ni..lima2 buku sbb nak bace balik and buat collection.. rasenye, it is one of the series of malay novel sbb sy berjaye bace smpai habis tanpe skip2 and mase kurang dr sebulan.. zaman2 skola dlu.. sape ade nak letgo, email me at nurulamirahjamaluddin@gmail.com eh. tq

Unknown said...

::Lime::

try carik kat MPH Midvel yang. ni pon saya try carik kat sana, sekali jumpa! nasib baik sangat. haritu tengok banyak lagi novel2 lama nass alina noah yang ada, sampai juling mata tatau nak pilih yang mana. tapi sekarang tak pasti ada atau tak. dah lama tak membeli novel sebab masih bertimbun novel tak terbaca.

::MeReKA yANg MenGikuTi::