::LabeLS::

Wednesday, June 18, 2014

::HaLLuuuuu!!!::

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Hamba Nya...

lama kan menyepi....
sebab aku rasa lebih baik menghapdet di blog yang lagi satu...
kat sini ramai pulak yang sentap...
tak sangka blog picisan aku pon ada orang nak baca lantas sentap bertubi-tubi...

aku pon tak paham kenapa...
bagi aku setiap manusia itu dalam 5 orang pasti ada pendapat seorang yang berbeza
itu pendapat aku pada novel novel yang aku beli baca dan simpan, aku menulis menurut pandangan aku sebagai seorang manusia yang berlainan....
tapi aku tak paham kenapa nak marah marah, kenapa nak sentap bila aku dan kau tak sehaluan
dah kalau kau minat novel tu... minat jela... kongsikan jelah ko minat
yang kau sentap sangat kata aku itu ini tu kenapa ye?
maaf... anda tiada hak untuk paksa aku suka novel yang kau suka, ternyata minat kita berlainan... jadi tak perlu nak komen macam macam....

kalau kau rasa novel tu kau minat, sila buat blog sendiri dan tulis panjang berjela disitu...
nop! aku tak marah kau komen kongsi apa yang kau rasa....
boleh komen tapi tak perlu la dengan ayat sinis macam aku perlu sangat ikut kau....
siapa kau?
well macam novel hlovate tu aku rasa aku dah tulis yang aku suka and tabik spring sebab hlovate gunakan jalan penceritaan yang berunsur keagamaan...... tidak berkisah cinta semata-mata....
tapi aku tak tau sama ada mata kau yang rabun atau kau tak baca apa yang aku tulis lantas suka suki bash aku begitu.....
mohon kepada ANON itu.... baca betul2 sebelum bash orang, nanti malu sendiri.....
kesian pulak kau nanti...

klah, bukan nak cari gaduh cuma cuba menegakkan benang yang basah bagi mereka yang tak tahu nak membaca....

now aku tak de selera nak buat review novel... patah hati? nop... pedulik apa aku korang nak kata apa... duhet ahkak kenssss yg beli... gituuu...

sekarang nak review drama-drama korea and japan... !! sebab kegilaan mentengok semua cerita cerita ni.... ini kalu ada yang sentap jugak tak tahulah ahkak... 

nak sentap sentap sangat tok sah baca ye... pegi buat blog sendiri puji melambung2 kesukaan korang. takde masalah.
peace. no war. stay cute!

0 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

::MeReKA yANg MenGikuTi::