::LabeLS::

Saturday, July 18, 2009

:: WeLcoMe To My BLoG::

HyeE aLL!!!



aKhiRNya!! aku dengan rasa rajin yang tidak lah terhingganya buat dua blog sekaligus... baru tahu kan aku ni rajin...
blog utama aku di wordpress bg yang belom tahu la... anda leh la rerajin kan diri mengklik disini TRu3 Lov3R ni kira primary blog aku la, then ni my secondary belog.

Primary tu byk citer sal keseluruhan diri aku, kira cam diari idup aku yg aku nk kongsi suka dukanya dengan korang. dan belog yang ni pulop adalah semata2 untuk review novel ajer, okeh! so sesaper kipas susah mati novel tu muleh la join belog ni sesamer memberi pendapat ttg novel2 yang aku da baca. novel yang aku lom baca korang ta yah nk buat demam la nk kongsi review dgn aku mang aku sengih jelah dgn laptop ni sensorang.

so...malas na citer panjang...jom check dis outz!!











2 00 MaNusIa GoJes MeNgKomEn:

Anonymous said...

assalamualaikum!!!

Uuuuuuii!!! tuan umah!
ada kat rumah ke ni.. awat bergelap je...

Unknown said...

w'salam...
mana dew bergelap?? kan ada rerama chantekk tuh hihihihi

::MeReKA yANg MenGikuTi::